I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Thursday 27 August 2015

SHAKLEE MLM BEST DAN ADIL


Yes!!!....HAMPIR tak percayalah..saya masih setia bersama SHAKLEE!!

huh..kalau dulu sebut MLM ...errmm..perasaan negatif mula menerawang dalam diriku!!!

Tapi...tidak dengan SHAKLEE!!

BEZA AMAT-AMAT!

>> YURAN KEAHLIAN?
Murah bebenor... tak la sampai kena buat loan...
RM80.00 SEUMUR HIDUP!!!

Kalau nak FREE MEMBERSHIP...ada caranya!.. dan dengan kelayakan FREE MEMBERSHIP ni..dapatlah "BONUS" next month nya..

>> GROUP COACHING BEST!!
tak sangka!!..
mudahnya berbisnes SHAKLEE..

tapi JANJI KENA KUAT SEMANGAT dan kena bertindak LUAR BIASA laaa...
Tips nak BERJAYA JADI JUTAWAN semuanya disediakan.. hanya terpulang pada kempunya diri..KAU NAK BUAT...ATAU KAU NAK DUDUK JE DIAM SITU???

Mentor yang hebat!.. dah pun ada MODEL MENTOR yang telah berjaya dapat 5-6-7 angka dalam sebulan..berbulan-bulan!!..

>> AMALAN ROHANI DITEKANKAN!!
Alhamdulillah...saya sekarang lebih bahagia tenang dengan kehidupan yang ada matlamat dunia akhirat...hendak berniaga dalam menegakkan agama Islam...menjauhi Riba, Hutang.. nak setelkan hutang piutang yang ada niiii... baru lah tak terasa terbeban... ;)

Kalau tak join grup JUTAWAN SHAKLEE ni..serius, saya seorang yang selalu bernegatif...dan juga nak memulakan amalan-amalan rohani tu pun...rasa macam payah sangat!..

Tapi, grup kami memang menerapkan amalan rohani ini...seiring laa...KAYA JIWA..KAYA HARTA..kan?

SHAKLEE MLM BEST
Saya bersama award yang diterima...
replika kunci kereta..tanda saya mendapat
"CAR BONUS" dalam bentuk CASH setiap bulan!!

>> CASH BONUS!!
Tiap bulan masuk bonus!!..
Tiap tengah bulan pulak tuh..

waaahhh..orang lain sume tengah bulan, meraba....
tapi kami pengedar SHAKLEE?.. tersenyum syukur...alhamdulillah...

>> CAR BONUS!!
Tak dapat kereta...
tapi dapat dalam bentuk CASH RM...setiap bulan tauuuu....

SERONOK weh..kalau tak nak beli kereta..duit tu boleh simpan untuk beli rumah ke..bayar hutang ke..pergi holiday ke,,,

>> BONUS MACAM-MACAM!!
Alhamdulillah, pelan marketing SHAKLEE adil dan saksama!!..
siapa yang buat lebih, dia dapat!
siapa yang tak buat??.. tak dapatlah apa-apa!!..

tiada istilah UPLINE GOYANG KAKI!!..

>> TRIP FREE 6 STAR!!
Woww....syok!!.. dah dapat tiket UMRAH/ISTANBUL,,,berikan pada suami...
tahun ni...ITALI...saya berikan pada mama saya...
syiok tau... dilayan VVIP..hotel 6 star!!.. peergghhh...

SHAKLEE MLM BEST
Saya pilih ITALI...

ALHAMDULILLAH...kerana itulah saya masih bertahan...dan sayangkan empayar SHAKLEE saya!!..

Empayar saya sedang berkembang pesat!!...
Gelaran mommy, nanny, moyang..sume dah ada dah...hihihi...


SHAKLEE MLM BEST
Keluarga saya adalah penyokong terhebat saya!!!

JOM SERTAI ELEGANT MILLIONAIRE CASTLE (EMC)!!
Hubungi Elly sekarang untuk mengetahui lebih lanjut...
in shaa allah...Elly bantu dan guide anda... ;)

    ELLY 0192221610
    SID: 914472
    COD: PUTRAJAYA, NILAI, SALAK TINGGI

    Emel: syamelly29@gmail.com


    Salam sayang;
    Elly Khalid

2 comments:

Back To Top