I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Tuesday 18 August 2015

GET CLEAN FRESH LAUNDRY CONCENTRATE...SABUN BAJU YANG BEST!!

Errrmmm...mengalami situasi kepayahan mencari pencuci pakaian yang sesuai??
haaa..khasnya untuk baju, shawl, seluar yang very sensitive,,,,yang fragile... kain yang kena jaga betul-betul...

Seronoknya kalau hasil cucian kita tu bersih dan berbau harum kan??.. Terasa puas sangat kan...
Siapa ada tudung Neelofar ke, Ariani ke...Fareeda ke..
Jubah Bella Ammara ke.. apa-apa jela favourite baju, shawl anda... mestilah nak jaga "baik" punya kan....

Ok!!..saya nak kongsikan apa yang saya pakai..
Pakaian saya, setelah dibasuh..rasa betul-betul FRESH dan bersih sebersihnya...
Menjadikan hidup saya sekeluarga sentiasa bebas dari sebarang kerengsaan... (gatal-gatal)..

Rumusan enzin semula jadi daripada pencuci baju saya ni bukan sahaja membersihkan pakaian kami dengan lebih baik, malahan ia juga adalah satu konsep "GO GREEN"... sama sekali tidak memudaratkan bumi...haaa gituuuu....

Ini bermakna, anda boleh menghidu keharuman pakaian yang dicuci sambil terus menghirup udara yang segar dan nyaman....



Pencuci pakaian saya...
Alhamdulillah..setelah saya bertukar ke pencuci FRESH LAUNDRY SHAKLEE ini, penjimatan bagi keperluan pembelian pencuci pakaian kami...sebelum ni... cepat betul habis... dulu-dulu pakai jenis liquid laa..pakai serbuk tu laa..

Tapi, pakai liquid tu memang betul cepat habisnya...
kalau yang pakai serbuk tu...macam berketul-ketul pulak..melekat kat baju pun ada...

Yang FRESH LAUNDRY SHAKLEE ni..jenis serbuk.. tak la guna banyak pun... 
sebab SHAKLEE ni, lebih kepada "CONCENTRATED",,,, so..memang dah JIMAT kat situ..
sekotak ni boleh sampai 88 loads...

Errrmmm..kadang sebulan pun belum tentu habis tauuuu...
tengok juga la penggunaan kita mencuci pakaian sehari berapa kali kan...
Memang gunakan sedikit sahaja...ada sukatan dia tulis kat tepi kotak tu..

Anda pakai pencuci pakaian apa sekarang?
Kebanyakan serbuk pencuci pakaian di pasaran mengandungi bahan perengsa yang boleh disedut atau diserap melalui kulit. Secara tak langsung, menjadi punca lazim berlakunya tindak balas alahan... errmmm..anak-anak saya memang ada menghidapi EKZEMA...so, dulunya saya tercari-cari pencuci pakaian yang terbaik...sebab...kesian tengok mereka..tergaru-garu..tak boleh kena panas..berpeluh sikit je..abislaaa...

Dan saya juga...ada mengalami RESDUNG..alergi sungguh la haaii..kalau bab-bab gini kaaannnn...
boleh mengakibatkan hidung saya tak selesa... huh!!!

Alhamdulillah, sekarang....saya telah menemui pencuci pakaian yang sangat sesuai dengan situasi keluarga saya... dan juga dapat selamatkan bumi alam sekitar...

Sayangi keluarga...
Sayangi bumi..alam sekitar..
Sayangi kesihatan...

errmmm...saya sudah mencuba..
anda??.. mahukannya juga??..
jom bersama saya...

Terima kasih kerana sudi membaca...

boleh hubungi saya...



ELLY 0192221610
SID: 914472
COD: PUTRAJAYA, NILAI, SALAK TINGGI

Emel: syamelly29@gmail.com


Salam sayang;
Elly Khalid


No comments:

Post a Comment

Back To Top