I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Saturday, 22 August 2015

FOTOGRAFI SMARTPHONE di SNAP, BANGI



SNAP SMARTPHONE


Alhamdulillah, hari ni....selesai kelas Fotografi Smartphone di Saiful Nang Academy Photography, Bangi...
3 jam menuntut ilmu dengan Cikgu Syibli... 
TERBAIKKKKKK!!!!!...

Seronok!!...sebab dengan smartphone pun boleh hasilkan gambar yang menarik tau!!..kena belajar laa,,ilmu tu mahal harganya..


SNAP SMARTPHONE






Ramai juga yang datang dari pelbagai bidang...

Kami dari grup Jutawan Shaklee, 7 orang semuanya... Cery, Kak Long Shareena, Sue, Mija, Kay, Farhana dan saya... ;)







SNAP SMARTPHONE
Tenaga pengajar.. Cikgu Syibli Fakih
SNAP SMARTPHONE
Masing-masing khusyuk mendengar penerangan
daripada Cikgu... sebelum membuat
praktikal... 








SNAP SMARTPHONE
Siap bawak Supplemen SHAKLEE tauuuuu...
hhiihihhi...semangat nak belajar... ;)


SNAP SMARTPHONE
Cikgu Syibli sedang menunjukkan cara yang betul kepada kami...


SNAP SMARTPHONE
Hasil snap yang sangat hebat!!...
simple..tapi MENUSUK!!!...



SNAP SMARTPHONE
Grup Jutawan Shaklee...


SNAP SMARTPHONE

Kami bersama tenaga pengajar, Cikgu Syibli Fakih
TQ CIKGU!!... JASAMU KAMI KENANG... ;)

Seronok join kelas ni...kalau ada lagi..memang nak pergi lagi..
pasni bolehlah apply dalam pembuatan poster2 Shaklee saya...dan juga..yang lain2...
saya memang dari dulu suka bidang fotografi ni...cuma tak pandai teknik2 nya... 
errrmmm sangat tak sangka, saya boleh belajar dengan grup Saiful Nang ni..
Saiful Nang Academy of Professional (SNAP)...

Kalau mengikut angan2 saya dahulu, memang Saiful Nang adalah salah satu photographer yang menjadi idola saya..suka tengok dia shoot gambar,,terutama gambar2 kawen..
Tahun 2006 saya kawen..memang impian nak amik Saiful Nang as photographer... hhiihhi...tapi, tak kesampaian..dan masa tu memang teringin sangat nak belajar teknik amik gambar..

Tahun 2015, barulah saya berpeluang!!huh...!! 9 tahun tuhhhh..baru tercapai impian saya..hihiih..

LOGO SID




4 comments:

  1. Bertuah menuntut ilmu fotografi daripada akademik yang hebat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak join ke...??..masih ada peluang lagi... nnt like la page fb SNAP Club... leh dptkan info terkini dr sana... ;)

      terima kasih atas kunjungan...

      Delete
  2. Wah bestnya dapat join ...Semoga Elly akan terus berpeluang untuk sama2 belajar memantapkan ilmu didada..InsyaAllah ..Tahniah ya Elly

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronok sgt Lya.. sbb selama ni main amik je..tak tau teknik semua kan..main ambil jekk.. hihihi...
      in shaa allah...nak jadi org yg hebat..kena berilmu..kan??..
      Terima kasih Lya.. ;)

      Delete