I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Wednesday 4 March 2015

SISTEM SEDEKAH RM1

JOM BERLATIH DARI SEKARANG!!

Assalammualaikum pembaca blog superbgojes!!

Apa khabar semuanya?
Dah makan?

Ok, seperti yang dijanjikan, saya nak berikan sedikit perkongsian mengenai sistem sedekah RM1.

~ Sambungan daripada ....

Idea 'SISTEM SEDEKAH RM1' ini saya ambil daripada buku MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI penulisa Saudara Fathuri Salehuddin, yang mana ianya boleh dimanfaatkan untuk kita semua.

Sistem ini merupakan satu latihan praktikal untuk menikmati KEAJAIBAN SEDEKAH. Setiap dari kita boleh mula berlatih hari ini, dan berterusan sehingga hari ke-40.

Kemudian, nikmatilah janji-janji Allah tentang sedekah.
In shaa Allah....









Ayuh kita mulakan dari sekarang!...

Jadual di atas sebagai panduan untuk kita meneruskan usaha kita bersedekah.

Macam saya, saya mulakan dari hari pertama dalam bulan tersebut. Contohnya hari ini 4 Mac 2015. Maka sedekah saya pagi tadi berjumlah RM4. Esok 5 Mac 2015, sedekah saya RM5 dan begitulah seterusnya.

Sistem sedekah RM1 ini boleh diteruskan lagi sehingga setahun (365 hari), sehingga akhir hayat kita.

Sebaik-baik waktu bersedekah ini, adalah pada waktu pagi.

       "BERINFAKLAH WAHAI ANAK ADAM, 
      NESCAYA AKU AKAN MEMBERI INFAK KEPADAMU,"
     (Hadis Qudsi Riwayat Bukhari)

SALAM 1 SHAKLEE;
ELLY
0192221610

No comments:

Post a Comment

Back To Top