I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Wednesday 4 March 2015

IMPIKAN KULIT ANJAL, TEGANG DAN LICIN?

Assalammualaikum buat pembaca yang dihormati,

Anda impikan kulit yang ANJAL, PEJAL & LICIN?

ok..Anda dimohon untuk mengambil PROTEIN yang BAIK KUALITInya.


Dapatkan sumber protein yang berkualiti

Nak tahu kenapa?..

Sebab, kulit yang ANJAL, PEJAL dan LICIN bergantung kepada PROTEIN tau..tetapi haruslah PROTEIN yang BAIK KUALITINYA!!


Gambaran lapisan kulit kita

Komponen-komponen utama kulit kita ialah keratin, kolagen, dan elastin, yang semuanya terjadi daripada protein.

Keratin ialah lapisan luaran kulit kita yang boleh dilihat.

Kolagen memberikan kulit kita sifat dan bentuknya, serta sokongan yang sihat. Ia juga memeteraikan lapisan-lapisan kulit dengan ketat dan kukuh untuk mewujudkan KELICINAN!!

Elastin menegangkan kulit dan membolehkannya meregang dan mula mengendur serta merosot kerana kekurangan sokongan kolagen dan elastin.

Kita disarankan MENGURANGKAN LEMAK dalam diet untuk mendapatkan kulit yang cantik, licin!

Apabila kita kurangkan makanan BERLEMAK dalam diet, secara automatik kita akan KEKURANGAN PROTEIN.

Kalau nak tahu, kebanyakan makanan yang BERPROTEIN yang kita suka, mengandungi lemak.

Jadi? Bagaimana nak dapat kulit cantik? Kulit licin? Kulit anjal ni??

Saranan saya, baik anda mulakan dari sekarang, SUPPLEMEN PROTEIN berasaskan SOYA yang berkualiti untuk melengkapi nutrisi kulit kita..

(Artikel; Dr. Bruce Miller)

Ya! Saya sudah jatuh cinta dengan SUPPLEMEN PROTEIN SHAKLEE..sebab ciri-ciri PROTEIN yang BAIK KUALITInya..ada pada ESP SHAKLEE!!

Minuman harian saya!!!

Jom minum!!
Saya sudah!! itulah minuman pagi dan malam saya sebelum tidur!!..

Tentunya saya inginkan yang terbaik buat kulit wajah saya!!..

"KEPAKARAN ELLY DALAM BIDANG KECANTIKAN & KESIHATAN LUAR/DALAM UNTUK ANDA KELIHATAN VOGUE & STYLO BAGI KEPUASAN DIRI SENDIRI DAN TATAPAN INSAN TERSAYANG"!!..

FEBRUARI 2015!!
ESP PROMO!!..
2 BOTOL?..DISKAUN 5%!!

BELI 6 PERCUMA 1?? 
DISKAUN 20%!!
+ FREE MEMBERSHIP!!

Pilih! Anda nak yang promo mana??


PENGEDAR SHAKLEE YANG TIP TOP!!
ELLY 0192221610

No comments:

Post a Comment

Back To Top