I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Wednesday 4 March 2015

DULU BERPAPAH, SEKARANG DAH AKTIF!!


~SAKIT LUTUT MAMA DAH OK!!~



Alhamdulillah, mama saya...3 bulan yang lepas mengalami bengkak urat di bahagian paha ke lutut.

Mama tak dapat berjalan. Kena pakai tongkat, berpapah.

Serangan kesakitan tu datang bila mama banyak berjalan, melakukan banyak aktiviti.

Mama memang seorang yang aktif dalam hal-hal Jawatankuasa KRT di Seremban.

Ada sekali tu, saya balik Seremban untuk drop by sekejap. Tiba-tiba, serangan sakit tu datang. Terusan mama tak boleh berjalan!!

Selalu adik lelaki saya yang akan papah mama nak ke mana-mana. Tapi masa tu, adik tiada di rumah.

Saya!! Saya lah yang kena papah mama. Mama nak membuang air kecil..saya papah perlahan-lahan ke toilet.

huhuhuuhu...dalam hati, hanya ALLAH yang tahu perasaan ketika itu!!..

dulu..mama yang pegang aku, ajar berjalan...

sekarang??.. aku!! aku yang pegang mama..papah mama berjalan..

Sebelum ni, mama bergantung harap pada ubat klinik/hospital, ubat tahan sakit laa..ubat macam-macam..

So, saya decide...saya kena cuba bagi mama makan ni...
Saya berikan mama cuba SET SENDI SHAKLEE ni.. + B Complex. 


>> Kandungan GLUKOSOMINE yang TERBAIK di dalam Advanced Joint Health Tablet (AJHT) membantu keselesaan sendi.


>> Kandungan KALSIUM, MAGNESIUM, FOSFORUS, KUPRUM, BARON  dan VITAMIN D yang MENAKJUBKAN  terdapat di dalam OSTEMATRIX, mampu meningkatkan ketumpatan tulang yang rapuh.


>> Kandungan OMEGA 3 (Minyak Ikan) yang BERBEZA terdapat di dalam OMEGA GUARD, mampu membantu kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.

Tambahan B COMPLEX pula, mempunyai 8 jenis Vitamin B yang lengkap bagi membantu memelihara kesihatan yang baik.

Kandungan B COMPLEX yang TERHEBAT membantu mama dari segi urat saraf yang membengkak di pehanya.

Set Sendi Shaklee yang mama ambil

Alhamdulillah,
belum habis sebotol pun, dalam seminggu consume, mama kata mama dah boleh solat diri..dah boleh bersenam turun naik badannya..

Allahuakbar...saya nak menangis masa mama bagi feedback tu..

Dan ternyata...kawan-kawan TAICHI mama, pelik bin ajaib dengan kehebatan mama bertaichi..boleh turun naik sampai bawah..
mostly kawan-kawan masa, turun naik tu setakat separuh je..tak dapat nak turunkan badan hingga bawah...



Mama saya (bulatan) sedang aktif bertaichi

Mama dah jatuh cinta dengan SET SENDI ni!!!

Sekarang, kami bersyukur..mama kembali berjalan seperti biasa.. 

(airmata ku mengalir semasa papah mama, cepat-cepat ku kesat, tak nak mama melihatnya...sobs..sobs...sobs..)

SAYA SAYANGKAN MAMA SAYA!!
SAYA NAK BERIKAN YANG TERBAIK BUAT MAMA SAYA!
SAYA NAK MAMA SAYA SIHAT!
sebab banyak lagi jasanya yang saya belum dapat balas...

Anda mahukannya?
DAPATKAN SEKARANG!!


READY STOCK!!!

ELLY 

0192221610

No comments:

Post a Comment

Back To Top